15 טיפים – איך לבחור תוכנית שותפים שבאמת מניבה רווחים

15 טיפים – איך לבחור תוכנית שותפים שבאמת מניבה רווחים

תכנית שותפים מאפשרת לכם למכור מוצרים המסופקים על ידי אחרים, מבלי לנהל מלאי, לדאוג לשילוח או לשירות הלקוחות. הרווחים שלכם מגיעים מעמלות עבור כל מכירה – מדובר ללא ספק בדרך נהדרת ליצירת עוד ערוץ של הכנסה, בלי "כאבי הראש" של ניהול חנות על כל המשתמע מכך.

אם אתם חזקים בקידום אונליין, מקושרים היטב, או מקצועיים בתחומכם – אין סיבה שלא תייצרו ערוץ הכנסה נוסף עם שיווק מוצרים באמצעות תכנית שותפים. כך תבחרו את תכנית השותפים הטובה ביותר עבורכם.

1.אל תוותרו על הסכם ברור, בכתב. התרחקו מכל מי שמציע לכם לשווק את האתר שלו ללא הסכם משווק

2.לאחר שהסכם השיווק בידיכם, התייעצו עם עו"ד מומחה בדיני אינטרנט לגבי הרשאות ומגבלות ההסכם

3.שווקו רק בעלי אתרים שיש להם מערכת שותפים המוטמעת באתר האינטרנט שלהם, אין סיבה שתבנו אתר אינטרנט בחינם !

4.שווקו רק בעלי אתרים המציעים לכם מדיה: סרטונים קצרים (רצוי באורך של לא יותר מ – 30 שניות), באנרים קריאטיביים, דפי נחיתה, תוכן מושך ומסקרן שמפעיל לקוחות פוטנציאלי, מספק מענה לתשוקות ופותר חששות ברכישה עתידית.

5.לעולם אל תיכנסו לעסקאות שיווק המבוססות על יכולת הצלחה במכירה טלפונית של איש מכירות שהוא לא מטעמכם. לרוב לא תקבלו נתוני אמת 24/7 (אם בכלל….). אין סיבה שהעמלה שלכם תתבסס על יכולת מכירה של אדם שאתם לא מכירים את כישוריו.

6.דרשו מבעל האתר לאפשר לכם הטמעת קוד אנאליטיקס,  כך, תוכלו להטמיע קודי מעקב, למשל  בדף התודה של אתר המכירות, ע"מ שתוכלו למדוד את ההמרות ולהסתמך עליהן בקביעת התשלום המגיע לכם מבעל האתר, בנוסף בקשו גישת צפייה למסוף תוכנית השותפים הפרטית של בעל האתר או למערכת הסליקה – כמסוף משני.

7.רצוי שבעל האתר יאפשר לכם לבצע רימרקטינג דינאמי, שיתוף רשימות באדס וקמפיין קטלוג בפייסבוק

8.קראו חוות דעת של משווקים שונים על אותה תוכנית שותפים והבינו היטב האם האתר מיועד באמת לייצר לקוחות חדשים ומכירות, או שאולי מטרתו העיקרית היא לייצר תנועה לאתר על חשבונכם לצורך שימור המותג הקיים.
אל תתביישו לבקש מבעל האתר מספרי טלפון של משווקים פעילים,

9.וודאו שלאתר יש פריסת סושיאל, דף עסקי בפייסבוק, אינסטגרם, וערוץ יו טיוב. זה בהחלט מעיד על רצינותו והפוטנציאל להצלחה בתחום. בנוסף, בעסקים "טרנדיים", חשוב להשקיע בנוכחות ברשתות החברתיות.

10.חשוב שתקראו את מדיניות הפרסום באתר ותבינו היטב בכל הקשור "לדיני אינטרנט", לרבות דיני לשון הרע, חוק הספאם, חוק הגנת הצרכן, הטעיית צרכנים ברשת, הפרת קניין רוחני, ועוד.

11.בפייסבוק שווקו את האתר תחת פלטפורמת Branded Content   

12.התרחקו מתחומים הקשורים לפיננסיים, תיירות, רפואה ומשפטים. היזהרו מטרנדים שמופיעים ונעלמים , מזיופים, התרחקו ממוצרים לא איכותיים או מעסקים זמניים וללא מוניטין, שעלולים להיעלם במהרה.

13.הבינו כי עסק "ארוך טווח" כזה ששיקולי רכישת המוצר הינו שבוע לפחות – נדרש לרימרקטינג או רימרקטינג דינאמי.

14.בנו מפת שיווק הכוללת תהליך רימרקטינג ובצעו אופטימיזציה של הנכסים הדיגיטליים שלכם אחת לשבוע לפחות

15.הכי חשוב… אם תחושת הבטן שלכם לא מרגישה לכם טוב לגבי האתר והרעיון של אותו העסק – אל תשווקו אותו ולא משנה איזו עמלה תוצע לכם!  בחרו תחומים שאתם מכירים ואוהבים, ושאתם יכולים לשווק מתוך אמונה וניסיון אישי.

 

 

מאמר זה איננו מחליף ייעוץ מקצועי, כל האמור בו הנו בגדר המלצה בלבד

 

נהנת? שתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin