4 טיפים כיצד לגייס משווקים חדשים לאתר שלכם

4 טיפים לגיוס משווקים שישמחו לשווק את האתר שלכם, בתגמול על בסיס הצלחה בלבד!

גם אם אתם מקצוענים, ייחודיים ומעולים בתחום העיסוק שלכם – אתם מגלים בוודאי, כמו כל עסק אחר, כי כל עסק מצליח, קטן כגדול – חייב להצטיין בפעילות השיווק שלו.
ערוץ השיווק והמכירות עשוי להיות כזה הגוזל נתח נכבד מההכנסות של העסק, אבל הוא לא חייב להפוך נטל מבחינת ההוצאות. משווקים טובים במיוחד ירשו לעצמם לקחת אחריות על שיווק העסק שלכם – בתמורה לנתח מהרווחים בלבד. משווקים כאלה חייבים להיות מצויינים בתחומם – אחרת, הם פשוט לא ירוויחו.
איך תוכלו להפוך גם את העסק שלכם לכזה שמחזור המכירות שלו נוסק מעלה, בעוד תקציב השיווק והפרסום מתכווץ? כל מה שחשוב שתדעו – במדריך שלפניכם.


תשלום על פי הצלחות – היתרונות ומה שחשוב לקחת בחשבון
מאמצי שיווק שאינם מראים תוצאות עלולים להפוך הפרעה לפעילות העסקית, גם אם הם לא עולים לכם כלום. העיכוב בפעילות, התקווה שאתם נושאים כלפי המשווק שבחרתם וההימנעות מפעילות שיווקית אחרת שאולי תצלח יותר – כל אלה הן מחירים פסיביים שאתם תשלמו, אם תבחרו משווקים פחות מוצלחים (בכל סכום שהוא). על כן, בין אם בתשלום או בין אם ללא עלות כלל – אתם חייבים לדעת שאתם עובדים עם מקצוען, עם הוכחות, ניסיון וידע מקצועי בתחום העיסוק שלכם.אם תשכילו לבחור משווק כזה, הוא עשוי להפתיע אתכם לא רק עם הקפצת המכירות שלכם למעלה, אלא גם עם תלוש שכר שמן ונדיב בסוף החודש, שתשמחו לתת לו. 

שיווק לפי הצלחות – גם בתוכנית שותפים
אם אתם בוחרים להתקין תכנית שותפים באתרכם – אתם מאפשרים למשווקים מקצועיים שונים לפעול להגדלת החשיפות והמכירות בעסק שלכם, תוך שהמערכת עוקבת בצורה עצמאית אחר הכניסות לקישורי המשווקים וההצלחות שלהם. זוהי מסגרת אופטימאלית לשיווק על פי הצלחות.
לפניכם ארבעת הטיפים שחשוב שתכירו, כדי לבחור את המשווק המוצלח והמתאים לכם, בתשלום כנגד מכירה או הרשמה באתר: 

1.פרסמו בלוח דרושים
משווקים מקצועיים רבים מפרסמים את שירותיהם באתרי דרושים רלוונטיים. אל תוותרו על פרסום בלוחות הדרושים – הפרסום יגדיל את היצע המשווקים שתוכלו לבחור מביניהם, ויאפשר לכם לבחור את המתאים לכם ביותר. 

2.פנו לאושיות אינטרנטיות באינסטגרם
יש מי שמנהלים חשבונות במדיה החברתית ולהם לפחות 10000 עוקבים בנישה ספציפית כמו אימון גופני המתאים לביגוד והנעלה וחדרי כושר או בתחום הטיפוח והיופי המתאים למכירת מוצרי קוסמטיקה ואיפור, למשל.
תוכלו לפנות אפילו למאמנים אישיים ומטפלים שימליצו על העסק שלכם, בהנחה שתחום העיסוק שלהם חופף לשלכם. עוד אפשרות היא לפנות לאושיות אינטרנטיות העוסקות בתזונה ודרכן להגיע לקהל יעד המתעניין בבריאות. תוכלו לפנות למנטורים בתחום ההורות להם תוכלו להציע שיווק של בגדי ילדים ומוצרי תינוקות, או לאושיות אינטרנט בתחום הרכב למקרה ואתם חברה להשכרת רכב או מגרש רכבים. השמיים הם הגבול – עליכם רק למצוא את השותפים שיתאימו לכם.

3.כנסו לקבוצות פייסבוק רלוונטיות העוסקות בשיווק שותפים או בתוכניות שותפים. העלו פוסט בנוגע לעסק, עם קישור לאתר שלכם. ספרו את הסיפור האישי שלכם, ותגלו במהרה שייפנו אליכם לא מעט משווקים אשר ייגלו עניין בשיתוף פעולה רווחי לשניכם.

4. פנו למוסדות לימודים ולמכללות המכשירות את תלמידיהם בתחום השיווק הדיגיטאלי, תלמידים אלו (כמונו בעבר) צמאים לתרגל את החומר הנלמד ואפילו בחינם רק בשביל להגדיל את תיק העבודות שלהם

לסיכום :
אם יש לכם עסק שאתם מאמינים בו, שמציע שירותים או מוצרים רבי ערך ללקוחות ושהפוטנציאל שלו לרווחים הוא גדול – אל תוותרו על שיווק איכותי. בתוכנית שותפים, אתם עשויים לגלות ששיווק יעיל שמגדיל מכירות לא חייב לנגוס בהכנסות העסק. 

 

דברו איתנו, ונשמח להציע לכם תכנית שותפים יעילה ורבת עוצמה, ורשימת משווקים מקצועיים שיודעים את העבודה!

 

נהנת? שתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin