אימייל מרקטינג – איך לשמור על קשר פעיל עם לקוחות ומתעניינים חדשים?

אימייל מרקטינג – איך לשמור על קשר פעיל עם לקוחות ומתעניינים חדשים?

שיווק במייל הוא מהשיטות הנפוצות – והיעילות – להעלאת מודעות והגדלת מכירות של העסק שלכם. עסקים קטנים כגדולים משקיעים משאבים רבים בשימור מאגרי רשימות דיוור ושליחת מסרים פרסומיים ומכירתיים ללקוחות קיימים ולמתעניינים חדשים. אם אתם עוד לא עושים את זה – חשוב שתכירו את אחת הדרכים היעילות, בבדיקה מספרית מבחינת ההחזר על ההשקעה (ROI), להגדלת מחזור הפעילות של העסק, היא אימייל מרקטינג, או שיווק במייל. 

שיווק במייל ידרוש מכם גם לשמור מיילים של לקוחות וגם לפנות אליהם בצורה שיווקית וקולעת, תוך יצירת משפך מכירות שיהפוך כל מתעניין ללקוח שלכם. איך עושים זאת? כאן תמצאו את הכלים היעילים ביותר עבור אימייל מרקטינג – לכם נותר רק לכתוב.

מילה על חוק הספאם

לפני שאנחנו צוללים אל תוך ים האפשרויות העומד לפניכם ואשר חשוב שתממשו לטובת פנייה במייל ללקוחות ומתעניינים, חשוב שנזכיר כי פנייה במייל ללקוחות ולקוחות פוטנציאליים חייבת להיעשות על פי חוק. חוק הספאם (או סעיף 30 א' של חוק התקשורת, התשמ"ב – 1982), קובע כי על מנת לפנות במייל באופן רציף למתעניינים, אתם חייבים את הסכמתם לדבר (בדרך כלל באמצעות אישור בתיבת סימון, צ'ק בוקס, בטופס ההרשמה לדיוור שלכם). כמו גם אפשרות בגוף המייל לבטל את ההרשמה בכל עת. בתי עסק שעוברים על חוק זה חשופים לקנס של עד 1,000 ₪ עבור כל מייל שנשלח שלא על פי חוק, כאשר נטל ההוכחה הוא על בית העסק ולא על התובע. 

קראו בנוגע לחוק הספאם וודאו כי אתם פועלים בהתאם לחוק.

אתם יודעים שאתם צריכים אימייל מרקטינג כאשר…

אם אתם מעצבי אתרים, כותבי תוכן, חברות קידום אתרים או מנהלי מועדוני לקוחות ייתכן מאוד שכדאי לכם לגלות עניין ב – Email Marketing, שיטה לפנייה ישירה, הנשלחת בקבוצות גדולות אבל מגיעה ללקוח שלכם באופן אישי (אפשר אפילו בפנייה אליו בשמו הפרטי), דורשת מכם מעט מאוד עבודה אבל שיעורי ההמרה שלה הם גבוהים יותר משיטות שיווק ופרסום אחרות. 

אימייל מרקטינג איכותי יאפשר לכם לבצע את כל הפעולות הבאות :

• יצירת דיוור אלקטרוני בקלות ובזריזות, כולל טעינת תמונות, הוספת קישורים, הדגשת ביטויים חשובים, שינוי של צבעי טקסט וצבעי רקע וכל מה שנחוץ בכדי שהמסר שלכם יעוצב בדיוק כפי שאתם רוצים

• שימוש בתבניות עיצוב איכותיות המניעות את הנמענים לפעולה. כלומר הקלקות רבות יותר על קישורים

• טעינת תבניות חיצוניות שיאפשרו לכם גמישות בעיצוב המסר והטקסטים שלכם, על ידי עיצוב אישי שלכם, של מעצב מקצועי וכדומה. שימוש בתבניות כאלה יאפשר הדגשת הבידול מול המתחרים 

• פנייה אל הלקוח בשמו – לצורך שדרוג האינטראקציה עם המתעניין וייעול ההשפעה השיווקית של המסר שלכם

• הוספה אוטומטית של בלוקים נדרשים, כמו למשל קישור להסרה אוטומטית של כתובת הדואר האלקטרוני מהרשימה שלכם (במידה ומקבל המייל יבקש זאת, וכפי שנדרש על פי חוק)

• התאמה מושלמת של המסר שלכם למובייל, היות ו 80% מהגולשים יראו את המסר שלכם דרך הסמארטפון, חשוב שדפי הנחיתה המופנים למתעניין יתאימו לצפייה בכל רזולוציה ומכל סוג של מסך

• עריכת דפי נחיתה בצורה קלה ובממשק שמזכיר עריכת מסמך וורד

• קבלת דומיין ייחודי לפעילות השיווק במייל

• יצירת פנייה ישירה לרכישה, כאשר מערכות דיוור חכמות מאפשרות ביצוע רכישה ממש דרך דף הנחיתה שעיצבתם. התשלום מועבר ישירות לחשבון האישי שלכם (לרוב PAYPAL)

• משלוח דיוורים מהיר – וודאו כי חברת הדיוור שולחת את הדיוורים שלכם במהירות רבה ככל שניתן, בדגש כשמדובר על מסרים בדיוור ישיר (NewsLetters) המתפרסמים במועד קבוע, ערך מוסף למערכת דיוורים הפועלת בטכנולוגיית שרת SSD

אנחנו כאן כדי לסייע לכם למקסם את התועלות השיווקיות ממערכת הדיוור שלכם

מערכת הדיוור של חברת רב מסר היא מערכת חכמה שיש לה המון יתרונות, כולל דיוור מהיר, אפשרויות להטמעת כפתורים מגוונים כולל כפתורי רכישה ותשלום ישיר, וכמובן – תמיכה מקיפה לאורך כל השימוש. 

השתכנעתם? רוצים לברר עוד? 

הירשמו בטופס ההרשמה הבא ותוכלו להנות מהטבה בלעדית שתקבלו מחברת "רב מסר" תודות לשיתוף פעולה עם הבלוג שלנו – TheLab.co.il 

 חודש ניסיון בחינם + 6000 דיוורים חינם + עד 1000 נרשמים חדשים ללא עלות

מלאו את הפרטים על פי ההנחיות ולחצו על הכפתור "צור חשבון התנסות". המערכת תשלח אליכם מייל לאימות הרשמתכם. לאחר לחיצה על הקישור המיוחד במייל האימות החשבון שלכם ייפתח והחוויה תתחיל!

X הסיסמה חלשה מידי

נהנת? שתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin