כך תשכנעו את הלקוחות שלכם לרכוש אצלכם ולא בחו"ל - הפוסט שכל בעל עסק חייב לקרוא

כך תשכנעו את הלקוחות שלכם לרכוש אצלכם ולא בחו"ל – הפוסט שכל בעל עסק חייב לקרוא

מבגדים לברבית של הילדה ועד הסמארטפון הבא שלכם, כולנו שואלים את השאלה: היכן הכי משתלם לבצע רכישות אונליין? צוות מקצועני הדיגיטל של TheLab ריכז את כל הטיפים שחשוב לדעת – וממליץ לכולם לרכוש בארץ. הנה כל הסיבות:

#1 – כמה זמן יש לכם לחכות?

כולנו יודעים שהדואר שנשלח מחו"ל הוא לא תמיד היעיל בעולם. חבילות הולכות לאיבוד, מאחרות להגיע, נתקעות בדרך, שלא לדבר על הזמנות מאתרי מסחר בחו"ל, שבדרך כלל לא נשלחות בדואר רשום ואם כן אז שתדעו שמדובר בדרך כלל על מספר מעקב שתופס רק בארץ המשלוח והשילוח הבינלאומי לא תמיד עוקב אחר הדרך של החבילה שלכם עד הבית.

בממוצע, חבילה שתרכשו מחו"ל תגיע בתוך שבועיים עד ארבעה שבועות. ניתן גם לומר שבממוצע אחת מכל חמש חבילות שתזמינו – לא תגיע בזמן (או בכלל). אתרי הקניות הגדולים יודעים להתמודד עם מקרים כאלה ומאפשרים לכם (אם אתם עוקבים אחר הרכישה וזוכרים את תאריך תום האחריות של המשלח להגעת המוצר) לקבל החזר כספי. רק שבדרך כלל, אתם לא מעוניינים בהחזר כספי – אתם רוצים לקבל את המוצר שלכם, ועכשיו – אתם צריכים להתחיל מהתחלה.

#2 – מה בדיוק מאפייני המוצר שהזמנתם?

ברכישות בחו"ל, קשה לדעת במדויק מה מאפייני המוצר שאתם מזמינים. אם אתם לא "בודקים בציציות" – אתם עלולים למצוא את עצמכם מחזיקים במוצר שהוא פשוט לא מה שרציתם. הנה כמה דוגמאות:

  • ברכישה אונליין של מוצרי טקסטיל, הלבשה, הנעלה – מוצרים שאינם תואמים לתיאור או לתמונה, חומרי גלם באיכות פחותה, מידות שונות מאלה שמתאימות לכם – עד כדי מוצרים "מיניאטוריים", שאינם שימושיים
  • ברכישה אונליין של מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים – מוצרים שאינם מקוריים, מוצרים משומשים, מוצרים שאינם עומדים בתקנים (עד כדי סכנה ממשית בשימוש בהם), חיקויים, מוצרים שמגיעים עם אבזור חלקי (למשל ללא זיכרון, ללא סוללות, ללא אוזניות, בצורה שאינה מאפשרת שימוש), וכדומה

חשוב לדעת, כי גם בחנויות אונליין המאפשרות החלפה או החזרה של המוצר וזיכוי כספי – תידרשו לשלוח בחזרה את המוצר או להוכיח כי המוצר הגיע שלא בהתאם לתיאורו – סאגה מורכבת שנערכת לרוב באנגלית.

#3 – איזו אחריות תקבלו על המוצר?

בסעיף זה התשובה היא פשוטה – אפס אחריות. אם בחרתם לרכוש מוצר אלקטרוני והוא התקלקל לאחר זמן קצר של שימוש – בדרך כלל לא תוכלו להסתייע במוכר מחו"ל, שיסייע לכם לתקן או להחליף את המוצר המקולקל. לו הייתם רוכשים את אותו מוצר בחנות אונליין מישראל – הייתם מוגנים על ידי חוקי הצרכנות ובדרך כלל גם מקבלים אחריות למוצר, כפי שנקבע על ידי היצרן.

לקנות בארץ – הכי פשוט, הכי זמין, הכי בטוח!

בעלי חנויות שחושבים שהתחרות הבין לאומית פוגעת ביכולתם למכור מוצרי איכות בארץ – הם פשוט טועים. העובדה שללקוח הישראלי יש עם מי לדבר, שלמוצר שנמכר בחנות אונליין בארץ יש אחריות, שירות ואפילו הוראות הפעלה בעברית; העובדה שמוצרים שנמכרים בחנויות אונליין בארץ מציגים תיאור נוח לקריאה, במיוחד עבור מי שאינם דוברי שפות נוספות – כל אלה הם יתרון גדול בעד בניית חנות דיגיטלית למכירה מוצרים בארץ.

מה שהופך בניית חנויות אונליין להחלטה עסקית יעילה שרווחים בצידה – הוא הבלטת היתרון שברכישה דווקא בחנות זו. אפשרויות נוחות ומהירות ליצירת קשר בשעות הפעילות של החנות (והשארת הודעה בכל שעה אחרת, כאשר מובטח שצוות החנות יחזור אל הפונה מייד עם פתיחת החנות), הדגשת האחריות לרכישה וצוות שירות מקצועי שיודע לענות על שאלות בנוגע למוצרים, להמליץ ואף לספק תמיכה במידת הצורך – כל אלה הם יתרונות שלחנויות אונליין מחו"ל קשה להתחרות איתם.

בשורה התחתונה – הקמת חנות אונליין למכירת מוצרים בתוך ישראל, היא רעיון עסקי מצויין

אנחנו אומרים – קשה מאוד למצוא היום תחום עיסוק שאין בו תחרות. מי שחושבים לעסוק בממכר מוצרים שניתן לשלח ברשת – מומלץ להם שלא לוותר על ערוץ המכירות הדיגיטלי, אשר מגדיל באופן משמעותי את כמות החשיפות של לקוחות פוטנציאליים למוצרים שלכם ומאפשר זינוק מעלה של המכירות והרווחים. כדי להתגבר על תחרות – עליכם להיות הכי טובים, לספק את המוצרים והשירות הכי מזמינים, לעצב את אתר החנות הדיגיטלית באופן ידידותי ונוח לשימוש, ולהיות שם עבור הלקוחות שלכם.

מתעניינים בבניית חנות אינטרנטית ?

צרו עמנו קשר ונתאים לכם חנות און ליין הכוללת חיבור למכירה באמזון

נהנת? שתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin