שלושה מפתחות לבחירה מנצחת של חברה לבניית אתרים

אפשר להקים אתר מכירות באינטרנט שהופך נטל, עם עלויות חודשיות גבוהות וללא רווחים ואפשר לעשות את זה נכון, לבחור חברה לבניית אתרי אינטרנט שמציעה חבילה אופטימלית עבורכם – ולהתחיל להרוויח כסף.
אם כבר בחרתם להקים אתר קניות און ליין, חשוב שתעשו את זה נכון.
אספנו עבורכם את שלושת המפתחות הכי חשובים לפני פתיחת אתר מכירות – שיאפשרו לכם לגרוף רווחים גבוהים, ולהפחית עלויות חודשיות.

1 – לבדוק את העלויות בציציות

תחזוקה נכונה של אתר מכירות באינטרנט היא מחויבות שעלויות בצידה – החל מאחסון אתר המכירות שלכם, וכלה בתשלומים קבועים עבור קידום אורגני וממומן.

חשוב שתבחרו נכון ובהתאם לתקציב העומד לרשותכם, את גובה העלויות בהקמת האתר, ואת העלויות בתחזוקתו.

עלויות החנות אונליין מורכבות, כאמור, מעלות הקמה חד פעמית – ומעלויות אחזקה מתמשכות. הנה סדרי גודל:
עבור הקמת החנות:
• הקמת החנות: כולל אפיון מדוקדק, עיצוב ומיתוג, פיתוח, בדרך כלל לא כולל העלאת תכנים, עלות משוערת: החל מ –  15,000 ₪

• עלויות משניות: רכישת כתובת אתר ואחסון מאובטח: 1,000 ₪

• עלויות פתיחת אפשרות לסליקת כרטיסי אשראי בצורה מקוונת – כ – 1,000 ₪

• הקמה ראשונית של התכנים: אם לא תעשו את זה בעצמכם, מדובר בשעות רבות של כתיבת תכנים, ובהוצאה נוספת של אלפי שקלים 

עבור התחזוקה השוטפת:

• עלויות אחסון מאובטח (כ – 1,000 ₪ בשנה)

• עלות (בדרך כלל סכום קבוע ועוד עד 2.5% מההכנסות) של אפשרות הסליקה

• תחזוקת האתר מבחינת תכנים וקוד

• קידום אורגני – בדרך כלל לא פחות מ – 1,500 ₪ בחודש

• קידום ממומן

• נוכחות ברשתות חברתיות – כ – 1,000 ₪ בחודש 

2 – אתר מוצלח הוא אתר שמוכר

קשה לדעת מה "יפעיל" את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אבל כדאי לזכור שיש חנויות שלא מצליחות לייצר הכנסה חודשית מכובדת בשל תכנון לקוי. בניית אתרי מכירות שעובדים היא מלאכת מחשבת, במהלכה חשוב לקחת בחשבון את ההשפעה הלא מודעת של צבעים שונים על הגולש; להעביר מסר שיווקי ברור ומחושב; למקם את כפתורי המכירה בדיוק במקום הנכון (אינספור מחקרים נעשו על זה); ולתכנן את נראות ותכני האתר בצורה שתעודד מכירה.

רק חברה לבניית אתרי אינטרנט שחיה ונושמת הקמת חנויות מצליחות אונליין – לא רק תתחייב להקמת חנות מדוייקת, אלא גם תאפשר לכם כלים לשיפור מתמיד של ביצועי החנות ואחוזי ההמרה שלה.
וודאו כי כל אתר מסחר באינטרנט שתשקלו לבנות יתוכנן היטב וממשק המשתמש שלו יהיה מזמין, ידידותי, יעיל וגמיש – וישדר את המסר השיווקי הנכון לכם.

3 – בחרו בצוות שתרצו לצידכם

מעבר לעלויות סבירות וידע מקיף – אתם רוצים צוות מקצוענים שיהיה קשוב לצרכים (וגם לחלומות) שלכם, שיידע לבחור את המימוש הנכון ביותר לעסק שלכם של שיטות קידום ושיווק יעילות – ושיהיה שם, באופן כללי, ללוות אתכם בימים מוצלחים וללמוד איך לשפר בימים פחות טובים. הליווי האישי – הוא זה שעושה את ההבדל.

 

      

המערכות המובילות בעולם לעיצוב אתרי מכירות

נהנת? שתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

ייעוץ שיווק אסטרטגי בחינם

צור קשר