10 טיפים לבניית דף נחיתה שיביא להמרות בתוכנית השותפים שלכם

10 טיפים לבניית דף נחיתה שיביא להמרות בתוכנית השותפים שלכם

דף נחיתה בתוכנית שותפים
דף נחיתה הוא דף שמטרתו שיווקית – לאסוף פרטי לקוחות חדשים או להביא למכירה. דף נחיתה טוב יציג אחוזי המרה גבוהים, ויאפשר לכם להגדיל את מחזור המכירות והעסקים שלכם, לעיתים באופן משמעותי מכפי שתוכלו לדמיין. 
איך בונים דף נחיתה יעיל? החוקים והטיפים הם רבים, ריכזנו לפניכם את עשרת הטיפים הכי חשובים לבניית דף נחיתה טוב בתכנית שותפים – אל תהססו לפנות אלינו לקבלת עוד סיוע מקצועי!

#1 – משפט מוביל
המשפט המוביל שלכם הוא משפט "קופירייטינג", שיימצא בראש דף הנחיתה. תפקידו לגרום לגולש להבין לאן הוא הגיע ומה מטרת דף הנחיתה, ועל כן, חשוב שהמשפט שלכם יזמין ויגרום לקורא לרצות ולהמשיך לקרוא את תוכן הדף. לדוגמא: "חברת הביטוח שלנו מציעה דיל חסר תקדים ל - 100 הפונים הראשונים, רק עד סוף החודש!"

#2 – אובייקט המחשה
אובייקט כזה עשוי להיות תמונה או סרטון וידאו, שממחיש בצורה וויזואלית את כל הפרטים ואולי גם אופן השימוש והתועלות של המוצר או השירות שלכם. זאת, תוך כדי שמירה על קשר רציף וחיבור לוגי בין המשפט המוביל לאובייקט ההמחשה.
#3 - שדות השארת פרטים דף הנחיתה שלכם חייב להכיל טופס ובו שדות שיאפשרו למתעניין החדש לשלוח אליכם את פרטי ההתקשרות איתו, כמו למשל שם מלא וטלפון, בקשת כתובת דואר אלקטרוני היא לא תמיד נחוצה. טיפ לבחירת שדות הטופס בדף הנחיתה שלכם: ככל שתבקשו פחות נתונים אישיים מהגולש כך הסבירות שהוא אכן ישאיר פרטים תגדל משמעותית.

#4 – הכוונה להשארת פרטים זהו הכפתור עליו הגולש לוחץ בכדי לשלוח את פרטיו או להשלים רכישה. חשוב שכפתור זה יהיה תמציתי ויכיל מילים מרגיעות שמדברות אל קהל היעד שלכם. למשל: "שלח אלינו עכשיו" "שגר אלינו את פרטיך" "השאר פרטים ונציג יחזור אליך עוד היום" "שלח לנו את פרטיך ותן למקצוענים שלנו לעבוד בשבילך" "השאר פרטיך ונשוב אליך אם הצעה משתלמת במיוחד", וכדומה.


#5 – משפטי נגיעה ברגש בתוכן השיווקי של דף הנחיתה שלכם, חשוב שתנסו להפעיל את התשוקה של הקורא ו"לייחצן" את התועלות שיופקו כתוצאה מהשימוש בשירות או המוצר שלכם. למשל : במקום לכתוב "תוכנית הביטוח המושלמת ביותר", כתבו "מחפש ביטוח זול ושירות של מלך? רוצה ללמוד איך להוזיל את עלויות הביטוח? אנו נאתר עבורך את תוכנית הביטוח הזולה ביותר!" משפטי נגיעה ברגש חייבים לעבוד לפי נוסחא קבועה: הזדהות עם מצוקת הגולש באמצעות שאלה + הצעת פתרון (או במילים אחרות: פנייה אמפאטית)\


#6 – ביקורות מלקוחות מרוצים ומסמכי הוכחה צרפו ביקורות חיוביות שקיבלתם מלקוחות (ניתן ומומלץ באמצעות תוסף מיוחד, לסנכרן תגובות מהדף העסקי בפייסבוק לדף החיתה), כמות פניות מתחילת החודש, כמות מצטרפים חדשים מתחילת השנה, וכדומה. צרפו את תעודות ההסמכה שלכם מהתחום לצד תמונה אישית (אנשים אוהבים לראות עם מי הם מדברים), צרפו תמונות לוגו של חברות עמם אתם עובדים בשיתוף פעולה, סימנים של חברות אשראי ורישום "תשלום מאובטח" מגבירים את רמת הבטחון וכתוצאה מכך מגבירים את רמת ההמרה של הגולש לכדי הפיכתו ללקוח.


#7 – אינפוגרפיקה אינפוגרפיקה היא שילוב של גרפיקה ונתונים, המוצגת בצורה קלה לעיבוד ומפתה. אל תחששו לצרף אינפוגרפיקה המציגה את התהליך אותו הגולש יעבור איתכם! טעות לחשוב שאם דף הנחיתה הוא ארוך וצריך לגלול אותו לחלק התחתון הוא ימיר פחות, למעשה – מחקרים מראים בדיוק הפוך.


#8 – השפה הצבעונית של הדף שמרו על גוון אחיד של דף הנחיתה אולם הבליטו את כפתור ההכוונה להשארת פרטים ("לרכישה עכשיו" "שלח פרטים", וכדומה) בצבע ירוק, כתום, או כחול. לא בכדי הפלטפורמות הגדולות כמו וואטסאפ, פייסבוק וגוגל משתמשות בצבעים אלו – הצבע הכתום מאז ומתמיד היה מזמין ובולט לעין, ושיעורי ההמרה שלו גבוהים יותר.


#9 – תוספים שתוכלו לשלב בעמוד צרפו באמצעות תוסף ייעודי כפתור ליצירת קשר בוואטסאפ או במסנג'ר של פייסבוק. בנוסף, צרפו כפתורי שיתוף תמיד מומלצים ומאפשרים לקורא לשתף את חבריו בפלטפורמות השונות. בצורה זו אתם מגדילים את הסיכוי שדף הנחיתה שלכם יהפוך וויראלי (ללא תשלום נוסף עבור הפצת הקישור או עלויות פרסום)


#10 – התאמה למובייל וודאו שדף הנחיתה מותאם לגולשים דרך הסלולארי, זאת מאחר ו 80% מהגולשים משתמשים היום בגלישה דרך המובייל. אל תוותרו על דף נחיתה אפקטיבי!

רוצים שנבנה לכם דפי נחיתה מדהימים? צרו עמנו קשר עוד היום

 
דף נחיתה בתוכנית שותפים

נהנת? שתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin