הארגז החיוני של כלי העבודה למשווק המקצועי בתוכנית שותפים, כלי עבודה שכדאי לכם להכיר

הארגז החיוני של כלי העבודה למשווק המקצועי בתוכנית שותפים, כלי עבודה שכדאי לכם להכיר

כל איש מקצוע צריך סט של כלים שיהפכו את הכישרון שלו להצלחה בשטח. עבור דייגים מדובר בחכות, עבור ספרים מדובר אולי בזוג מספריים טוב – וגם עבור משווקים באינטרנט, ארגז כלים מקצועי יאפשר מקסום מאמצי המיתוג, הקידום והשיווק לכדי תוצאה אחת: עלייה בחשיפות, וכתוצאה מכך עלייה בהכנסות מהאתר. במאמר זה נסקור את הכלים השיווקיים הכי חשובים שכדאי שתכירו, לפני שאתם לוקחים על עצמכם את שיווק האתר או החנות המקוונת שלכם.

במיוחד אם אתם רוצים להיות משווקים מקצועיים בתוכניות שותפים פרטיות אשר עונות להגדרה הבאה : "הטמעת קוד לאתר האינטרנט, המאפשר גישה לדשבורד חיצוני דרכו מתנהלת תוכנית השותפים, המאפשרת הקצאת לינק ייחודי לכל משווק"

 

 

1.SEO קידום אורגני :

עולם הקידום האורגני הוא נרחב ומגוון, וחשוב להתמקצע בו ובכלים הרבים שיעניקו לאתר שלכם יתרון תחרותי. ריכזתי רשימה של טיפים חשובים, אבל עוד לפני שצוללים אל הנתונים חשוב להגיד שקידום אורגני הוא תחום שדורש לימוד ועדכונים. לפניכם, טיפים חשובים שיזניקו את האתר שלכם למקומות מעולים במנוע החיפוש של גוגל, ואל תשכחו שקידום אורגני משול לריצה למרחקים ארוכים, והטיפים האלה הם רק תחילת הדרך…

  • אל תשכחו לבצע ALT ATRIBUTE – הטמיעו מילות מפתח הקשורות לנישה שלכם בשורת התיאור של התמונות המוצגות באתר שלכם
  • אל תוותרו על כותרת מושכת ומסקרנת שתגרום לגולש להמשיך לקרוא את המאמר שלכם/ההצעה שלכם בדף הנחיתה או באתר האינטרנט. להרחבה והסברים בעניין ניסוח כותרות מושכות,  מומלץ לקרוא את המדריך   "משפכים שיווקיים ושיטות כתיבה נכונות בשיווק תוכניות שותפים"
  • בצעו הגדרת אינדוקס לאתר שלכם בכדי שמנוע החיפוש של גוגל יתחיל להטמיע את האתר שלכם במערכת
  • פיתחו חשבון בגוגל מיי ביזניס על מנת שגוגל יתייחס לאתר שלכם ברצינות בשלבי הקידום האורגני
  • חשוב שתיצרו "מפת אינטרנט" + XML ותגדירו אותה בגוגל קונסול
  • הפנו קישורים לדף הנחיתה/אתר האינטרנט, דרך אינדקסים ופורטלים ואתרים עמם אתם משתפים פעולה
  • צרו קישורים מדף הנחיתה/אתר האינטרנט לאתרים עמם אתם פועלים והקשורים באופן ישיר לנישה אותה אתם מייצגים.

2.PPC קידום ממומן בגוגל אדס :

כמה צעדים שעליכם לבצע לפני שתתחילו לפרסם מודעות ממומנות בגוגל אדס, שעשויות להופיע במנוע החיפוש, בבאנרים באתרים העובדים בשיתוף פעולה עם גוגל, בג'ימייל, באפליקציות לאנדרואיד או לIOS

  • כדאי לבצע מחקר מילים מקיף לפני תחילת הפרסום והניסוח של מודעות, כנסו דרך "הכלי לתכנון מילים במערכת אדס" וחפשו ביטויים רלוונטיים לפעילות שלכם, שיש להם מספר רב של חיפושים. מומלץ לקרוא במערכות של גוגל על "תוספים" וסוגי התאמות" ומה המשמעות שלהם.
  • חשוב ללמוד כיצד להחריג ביטויים לא רלוונטיים ולמקד את האתרים בהם אתם רוצים שהמודעה שלכם תופיע ברשת GDN הקפידו לבחור אתרים הקשורים לנישה שלכם
  • שקלו לבצע בדיקת AB TESTING  לכל סדרת מודעות, כאשר כל אחת מהן מתאפיינת בנתונים שונים.  ברמת סדרת המודעות החריגו אזורי פרסום, הימנעו מפרסום לגולשי WiFi וטאבלטים (בדרך כלל מדובר בילדים שאין להם באמת עניין במוצר שלכם), כדאי ליצור מודעות בעלות כותרות שונות ותמונות המכילות צבעים ואובייקטים שונים, בתהליך האופטימיזציה תוכלו לזהות מי מהם הניב  תוצאה טובה יותר.
  • כדאי לקרוא אודות נוסחאות כגון ROI או AD RANK  ו –  CTR. אלו נוסחאות שייקבעו את איכות המודעה שלכם בגוגל.

3.פרסום ממומן בפייסבוק ובאינסטגרם

  • מומלץ להקים ולתחזק דף עסקי בפייסבוק ובהמשך גם קהילה
  • חשוב להכיר את הסוגים השונים של קמפיינים ממומנים בפייסבוק. לכל אחד מהם מטרה שונה ודפוס פעולה אחר, ועל כן חשוב לתכנן ולהשתמש בהם בצורה שונה ומתאימה ליתרונות שלהם.
  • חשוב שתבצעו מחקר קהלי יעד, דרכו תוכלו להבין מי "הפרסונה" המאפיינת את המוצר שלכם (נתונים דמוגרפים ותחומי עניין לרוב….)
  • כדאי לקרוא על פרמטרים של URL כדי שתוכלו לצפות בנתוני ביצועי הקמפיין ב – Google Analytics (כלי בקרת התנועה לאתר שלכם מקמפיינים שונים, נרחיב על כך בהמשך)
  • כדאי להבין את הגדרת "חיבורים" הקיימים בקמפיינים של פייסבוק, שיאפשרו להציג את המודעה הממומנת לכל מי שקיים אינטראקציה עם הפוסט שלכם או הדף העסקי שלכם
  • מומלץ גם לבחון את המתחרים שלכם דרך "שקיפות הדף" כך תוכלו לראות את התוכן שהם מציגים, וללמוד על הביצועים של המתחרים שלכם.
  • בשום פנים ואופן אין להעתיק תכנים מאתרים ברשת – מדובר בהפרה של קניין רוחני !!!
  • אל תקדמו פוסטים ממומנים דרך אינסטגרם אלא דרך מערכת הפרסום של פייסבוק בלבד – business manager

4.ניתוב ומעקב לידים

  • מומלץ ליצור קשר עם חברה שמבצעת שירות מקצועי  לניהול לקוחות  CRM ההמלצה החמה שלנו היא לעבוד עם מערכת www.pipedrive.com , המערכת הזו כל כך נוחה, ממשק פנימי גם בעברית, גם בעלת יכולת להתחבר באופן ישיר לצורך איסוף לידים מפיסבוק, כל ניהול הלקוחות מתבצע בענן און ליין המאפשר גישה מכל מחשב, בנוסף קיימת למערכת גם אפליקצייה מסונכרנת למידע שלכם השמור בענן, המערכת מאפשרת גם תקופת נסיון בחינם, מה שמדהים במערכת הזו זה שירות הלקוחות דרך הצ'אט

5.הנה הגענו – אנליטיקס

גוגל אנאליטיקס הוא כלי מדהים שמאפשר באמצעות הטמעת קוד ייחודי בדף הנחיתה או אתר האינטרנט שלכם לבצע מעקב אחר מגוון פעולות שהגולש מבצע באתר שלכם. מומלץ לקרוא על אופי תפעול המערכת, המידע מוצג ומוסבר במערכת בצורה ברורה. הנה חלק מהנתונים שתוכלו לגלות דרך שימוש במערכת:

  • הצגת הקמפיינים דרכם הגולש הגיע לדף הנחיתה/האתר
  • הצגת הקמפיינים בהם הגולש צפה טרם הגיע לדף הנחיתה/האתר
  • הצגת המיקומים הגיאוגרפיים בעולם דרכם הגולשים נכנסים לדף הנחיתה/האתר
  • צפייה בהמרות בפועל של כל גולש שהגיע לדף תודה והשלים רכישה או השארת פרטים, לצורך כך תידרשו להטמיע קוד אנליטיקיס ייחודי בדף הנחיתה ו/או בדף התודה שלכם
  • צפייה בסוגי ופרטי המכשירים (ניידים/טאבלטים/מחשבים) דרכם הגיעו אליכם  הגולשים
  • איתור אופן הגלישה של הגולשים אל דף הנחיתה/האתר שלכם (WiFi או  דרך מפעיל סלולרי)
  • הצגת משך שהייה ממוצע לכל גולש ועבור כל עמוד באתר
  • הצגת כמות מבקרים חדשים וחוזרים – יומית, שבועית, חודשית או בכל פילוח תאריכים שתבחרו
  • מאוד חשוב שתעבדו עם הכלי  URL BUILDER כלי זה פותח באמצעות גוגל במיוחד לניטור תנועה בעת השימוש בגוגל אנליטיקס, למדו אותו היטב ואת כל הקמפיינים שלכם הפנו ללינק שמערכת זו מציעה, בתוך מערכת זו אתם מגדירים את כתובת האתר שלכם/דף נחיתה והמחולל של המערכת מוסר לכם לינק ייחודי, המהות החשובה בפעילות עם מערכת זו נובעת מכך שאתם נותנים כינוי לכל לינק שקיבלת למשל "פרסום בפייסבוק עבור מוצר נעלי ספורט", כאשר תיכנסו לאנליטיקס, תוכלו לצפות שהתרחשה המרה שהגיע דרך הכינוי אותו בחרתם (פרסום בפייסבוק עבור מוצר נעלי ספורט) ובצורה זו הנתונים יוצגו באנליטיקס בצורה ברורה במקום רצף של  תווים לא ברורים, תודות לכך ששני הכלים האלו מסונכרנים אחד עם השני.

6.הכלי המדהים ביותר שפגשתי

GTM  – GOOGLE TAG MANAGER

כלי זה פותח ע"י גוגל, והוא מבטל את הצורך בהטמעת קודים שונים ישירות באתר ! תדרשו לבקש מהמתכנת להטמיע את קוד ה GTM באתר פעם אחת בלבד, ולאחר מכן לא תהיה לכם שום סיבה לפנות למתכנת להטמעת קודים נוספים, מאחר ואת כל שאר הקודים תטמיעו דרך ממשק ה GTM המסונכרן לאתר שלכם באמצעות הקוד הראשוני שכבר הטמעתם, מומלץ לקרוא על תפעול המערכת ויצירת תגים וטריגרים המתריעים על ביצוע פעולות שהתרחשו באמצעות גולשי האתר שלכם, כגון לחיצה על לחצן צור קשר, לחיצה על כפתור וואטסאפ, לחיצה על כפתור מעבר לבלוג או לעמוד מסויים וכל לחיצה שחשוב לכם למדוד באתר האינטרנט שלכם, כלי זה אף מציג את משך זמן הצפייה בסרטוני ווידיאו באתרכם, כל הנתונים יוצגו באנליטיקס מאחר ושני הכלים מסונכרנים ופועלים יחד בהנחה ופתחתם את שניהם באמצעות אותו חשבון ג'ימייל , באמצעות GTM ניתן גם להטמיע קודי מעקב אל תוך אתר האינטרנט כגון: פיקסל של פייסבוק (לצורך ריימרקטיינג), קוד מעקב של גוגל (לצורך ריימרקטיינג), קוד אנליטיקס, מפת חום 

7.מפת חום         

מאפשרת לצפות בתנועת העכבר של הגולשים באתרכם (המערכת ממש מציגה סרטונים של תנועת העכבר של כל גולש בנפרד, מדהים !!!) ובצורה זו להסיק איזה תוכן או מדיה לשנות או לשמר כולל אזורי לחיצה מרובים שעניינו את הגולשים השונים – נראה כמו מטווח של נקודות שכל אחת מייצגת גולש שונה, הנתונים מוצגים לפי פילוח תאריכים אותם אתם קובעים, www.crazyegg.com 

8.רוצים לאתר פרילאנסר במחיר מעולה ולשדרג את האתר שלכם ?

אתר מצויין לאיתור אנשי מקצוע כמו גרפיקאים ומעצבים, מתכנתים, מאיירים, כותבי תוכן, אנשי דיגיטל ועוד…תוכלו למצוא את כולם באתר  www.fiverr.com

9.בנק תמונות עולמי – מומלץ ביותר לכל מי שמעוניין לאתר גם תמונות מאוירות ברמה גבוהה מאוד

בנק התמונות הזה יכול להפוך את האתר שלכם לתוסס וצבעוני ביותר, שווה לנסות, אחד המוצלחים שקיימים היום בשוק.

https://www.123rf.com

10.מתחשק לכם לעצב את דף הנחיתה הבא שלכם?

בדיוק בשביל זה נוצר האתר המדהים הזה www.smoove.io שמספק לכם את האפשרות גם לעצב דף נחיתה מקצועי וגם לקבל כתובת URL עבורו. אתר ידידותי ביותר למשתמש. שחוסך לכם הרבה כאב ראש ואת הכסף ברכישת דומיין, תמיכה מלאה בעברית. המערכת מאפשרת ליצור דיוור אלקטרוני אוטומטי לכל המתעניינים שנרשמו בדף הנחיתה שלכם

 

מעוניינים ללמוד את תחום השיווק באינטרנט בצורה מקיפה ? 

פנו אלינו עוד היום ונחבר אתכם עם מיטב המורים!

 

נהנת? שתף!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin